publ-ohne-podpubl-ohne-podSchramm, MichaelBlickle, Robert2024-04-082024-04-082022-01-182021https://hohpublica.uni-hohenheim.de/handle/123456789/66771 Introduction I Stakeholder management 2 Maximizing shareholder value and / or stakeholder value 3 Sequence of a stakeholder management process II Country overviews as well as religion and culture 4 Overviews of China, Japan, India, Korea and Indonesia 5 Religion and culture III Intercultural stakeholder management 6 Intercultural stakeholder management process 7 Consideration of religious culture in the stakeholder management process 8 Consideration of culture in the stakeholder management process IV Interactive management dashboard 9 Interactive management dashboard for an intercultural stakeholder management process 10 Summary1 Einleitung I Stakeholder-Management 2 Maximierung des Shareholder-Values und / oder des Stakeholder-Values 3 Ablauf eines Stakeholder-Management-Prozesses II Länderüberblick sowie Religion und Kultur 4 Überblick über China, Japan, Indien, Korea und Indonesien 5 Religion und Kultur III Interkulturelles Stakeholder-Management 6 Interkultureller Stakeholder-Management-Prozess 7 Berücksichtigung von Religionskultur im Stakeholder-Management-Prozess 8 Berücksichtigung von Kultur im Stakeholder-Management-Prozess IV Interaktives Management Dashboard 9 Interaktives Management Dashboard für einen interkulturellen Stakeholder-Management-Prozess 10 ZusammenfassunggerStakeholderInterculturality330StakeholderInterkulturalitätInterkultureller Stakeholder-Management-Prozess - Die Berücksichtigung religionskultureller und kultureller UnterschiedeIntercultural stakeholder management process - The consideration of religious cultural and cultural differencesDoctoralThesis1786357054urn:nbn:de:bsz:100-opus-19760